Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Masłowicach.


Szkoła Podstawowa

im. Marii Konopnickiej

Masłowice 1 98-300 Wieluń
tel: 043/ 842 81 95

Dyrektor - mgr Janusz Jasiński

tel. 603 991 796

e-mail:

dyrektor-spm@oswiata.wielun.pl

sekretariat-spm@oswiata.wielun.pl


 

INFORMACJA RODO

Klauzula informacyjna dla uczniów i rodziców

 

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Masłowicach  z siedzibą w Masłowice 1, 98-300 Wieluń,

2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, Sławomir Mazur, tel. 727931623, e-mail:slawek6808@op.pl;

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz na podstawie Art. 9 ust.1 lit. g ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną,

6) posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

8) podanie danych osobowych w zakresie wymaganym ustawodawstwem : ustawa z 14 grudnia 2016 roku  Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 roku poz. 59 ze zm. ) ustawa z dnia 07 września 1991 roku  o systemie oświaty (Dz. U. 2017 , poz. 2198 ze zm.) ustawa z 14 grudnia 2016 roku przepisy wprowadzające ustawę  - Prawo oświatowe (Dz.U. 2017 poz. 60),  na podstawie których działa dana szkoła/przedszkole) jest obligatoryjne.

 

Plik pdf REKRUTACJA DO SZKOŁY
29‑01‑2021 11:46:59
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
49KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Zdjęcie 10zasadplakat_rodzice_plakat.jpeg
Zdjęcie 10zasadplakat_uczniowie_plakat.jpeg
Zdjęcie dystans.jpg
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
2,4MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

PROCEDURY W CZASIE PANDEMII COVID OD 01 WRZEŚNIA 2020 ROKU

29‑08‑2020 19:54:56
Przekazuję Wam uczniowie, rodzice, nauczyciele, pracownicy administracji i obsługi procedury obowiązujące w naszej szkole od momentu wznowienia zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych. Każdy zapis tych procedur jest ważny zatem proszę o uważne przeczytanie całości tekstu. Zwracam szczególną uwagę uczniów na paragraf siódmy gdzie zapisane są godziny przychodzenia uczniów do szkoły z poszczególnych klas. Proszę przestrzegać minutowego harmonogramu. Z poważaniem: Janusz Jasiński - dyrektor szkoły.
Dokumenty:
Plik pdf Wewnętrzne procedury bezpieczeństwa sierpień 2020.pdf
29‑08‑2020 20:05:05
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
368KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Procedury bezpieczeństwa Pandemia COVID.pdf
29‑08‑2020 20:05:05
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
219KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Komunikat z załącznikami

25‑03‑2020 16:06:04

RODZICE NAUCZYCIELE UCZNIOWIE.

25 marca 2020 wchodzi w życie Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w spawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem , przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19. Do momentu ustania obowiązywania rozporządzenia:

  1. Budynek szkoły pozostaje zamknięty dla osób z zewnątrz a obecność nauczycieli pracowników administracji i  obsługi jest ograniczona do minimum i rozłożona
    w czasie.
  2. W razie potrzeby kontaktu bezpośredniego i konieczności obecności w szkole (w szczególnie uzasadnionych przypadkach)  proszę dzwonić na numer 603 991 796 – dyrektor szkoły lub 603 333 021 – sekretarz szkoły.
  3. Nauczyciele realizują swoje zadania w czasie pracy zdalnej realizując inny sposób kształcenia czyli z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
  4. Materiały dla uczniów przygotowywane przez nauczycieli umieszczane są na stronie bip-sp.maslowice.um.wielun.pl (proszę nie wpisywać www) lub przesyłane innymi kanałami komunikacji elektronicznej bezpośrednio do Państwa Rodziców.  Proszę o codzienne sprawdzanie BiP-u szkoły.
  5. Nauczyciele dokonują zdalnej oceny przesyłanych przez uczniów prac informując również o osiągniętych postępach w nauce  ustalonymi z rodzicami kanałami komunikacyjnymi.
  6. Na stronie bip-sp.maslowice.um.wielun.pl znajdują się zakładki poszczególnych oddziałów , gdzie alfabetycznie przedmiotami umieszcza się materiały przeznaczone dla uczniów. Tu zapisane są również kontakty do nauczycieli (oddzielny plik w każdym przedmiocie).
  7. Proszę rodziców o niezwłoczny kontakt z nauczycielem lub dyrektorem szkoły w przypadku niemożności nawiązania połączenia.  
  8. Na materiałach umieszczanych przez nauczycieli znajdują się również propozycje wykorzystania zasobów Internetu w realizacji zadań.
  9. Uczniowie powinni pracować zdalnie w godzinach wynikających z dotychczasowego planu lekcji.
  10. Pliki z zdaniami uczniowskim możecie Państwo przesyłać na wspomniane adresy również w godzinach popołudniowych.

 

 

( Janusz Jasiński – dyrektor szkoły).

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

NABÓR DO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO I DO KLASY PIERWSZEJ NA ROK SZKOLNY 2020/2021

03‑02‑2020 21:00:49

Uwaga!

Zostały ogłoszone zasady naboru

do szkoły i do oddziału przedszkolnego

na rok szkolny 2020/2021

wraz z terminami rekrutacji.
Prosimy o zapoznanie się z nimi w odpowiedniej zakładce po lewej stronie.
 
Umieszczono również wniosek o przyjęcie do świetlicy szkolnej.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik docx Międzyszkolny konkurs "Grosz do grosika" w Hipolitach.
29‑05‑2019 22:50:59

28 maja 2019 roku Rejonowy Bank Spółdzielczy w Lututowie zorganizował kolejną, XII edycję Międzyszkolnego Konkursu „GROSZ DO GROSIKA”. Konkurs odbył się w Hipolitach i przeznaczony był dla uczniów klas V-VII, członków Szkolnych Kas Oszczędności ze szkół podstawowych z terenu działania Rejonowego Banku Spółdzielczego w Lututowie. Uczniowie pisali testy składające się z 2 części: test pytań wyboru dotyczący działalności Banku oraz test pytań wyboru z matematyki. W konkursie uczestniczyło 40 szkół podstawowych z czterech powiatów: ostrzeszowskiego, sieradzkiego, wieluńskiego oraz wieruszowskiego.  Naszą szkołę reprezentowały uczennice z klasy siódmej: Daria Gradowska i Weronika Majda.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
13KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf XIII Międzyszkolny Konkurs Recytatorski w Czernicach I Miejsce Kornelii Nowak
25‑05‑2019 18:58:21

Uczennica klasy VI
Kornelia Nowak
  zajęła I miejsce
w XIII Międzyszkolnym Konkursie Recytatorskim
"Pod ojczystym niebem... Polski krajobraz słowem malowany".

 

Czernice, 17 maja 2019 roku

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
710KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Zdjęcie Lekcja zdrowego żywienia w klasie VI BIP3.jpg
Zdjęcie Lekcja zdrowego żywienia w klasie VI.jpg
Zdjęcie Lekcja zdrowego żywienia w klasie VI BIP2.jpg
Uczniowie klasy szóstej przygotowywali zdrowe przekąski owocowe pod kierunkiem pani Bożeny Kubiak nauczyciela techniki.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Zdjęcie Przedszkolaki uczą się segregować śmieci BIP1.jpg
Zdjęcie Przedszkolaki uczą się segregować śmieci BIP2.jpg
W czasie zajęć prowadzonych w oddzile przedszkolnym przez panią Paulinę Mielczarek-Bury  wychowankowie przypominali i stosowali w praktyce  zasady segregacji śmieci
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 79 Numer strony: 1  2  3  4  5  
Informacja wytworzona przez:
Janusz Jasiński , w dniu:  17‑09‑2007 22:36:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Paweł Sztoch
email: admin@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  17‑09‑2007 22:36:00
Data ostatniej aktualizacji:
02‑10‑2023 23:13:50
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie